Tvrtka iSTUDIO, specijalizirana za marketing na društvenim mrežama dobila je iz Programa provjere inovativnog koncepta i BICRO-a, 250 tisuća kuna bespovratnih sredstava za daljnji razvoj i globalnu ekspanziju svog izvozno orijentiranog projekta Mediatoolkit. Mediatoolkit je alat za analizu popularnosti sadržaja sa web stranica na društvenim mrežama. Mediatoolkit u stvarnom vremenu analizira koliko je svaki link, sa odabranih web stranica, podijeljen na društvenim mrežama (putem opcija Share, Tweet, Recommend), a zatim prikazuje i izdvaja one najzanimljivije. U kratkom vremenu od trenutka objave alat identificira hoće li neka vijest biti popularna u budućnosti, te o tome obavještava korisnika. Namjena alata je praćenje i analiza sadržaja na vlastitom portalu te usporedba sa konkurentskim web stranicama ili dobrim globalnim primjerima. Na taj način Mediatoolkit pomaže novinarima, urednicima, blogerima i drugim osobama koje generiraju sadržaj na internetu da u minimalnom roku otkriju ''najviralniji'' sadržaj na webu.
Tvrtka iSTUDIO, specijalizirana za marketing na društvenim mrežama dobila je iz Programa provjere inovativnog koncepta i BICRO-a, 250 tisuća kuna bespovratnih sredstava za daljnji razvoj i globalnu ekspanziju svog izvozno orijentiranog projekta Mediatoolkit.
Kako pojašnjavaju iz tvrtke iSTUDIO, Mediatoolkit je alat za analizu popularnosti sadržaja sa web stranica na društvenim mrežama. Mediatoolkit u stvarnom vremenu analizira koliko je svaki link, sa odabranih web stranica, podijeljen na društvenim mrežama (putem opcija Share, Tweet, Recommend), a zatim prikazuje i izdvaja one najzanimljivije. U kratkom vremenu od trenutka objave alat identificira hoće li neka vijest biti popularna u budućnosti, te o tome obavještava korisnika.
Namjena alata je praćenje i analiza sadržaja na vlastitom portalu te usporedba sa konkurentskim web stranicama ili dobrim globalnim primjerima. Na taj način Mediatoolkit pomaže novinarima, urednicima, blogerima i drugim osobama koje generiraju sadržaj na internetu da u minimalnom roku otkriju ''najviralniji'' sadržaj na webu, ističu iz iSTUDIJA.
"Sretni smo što je, u velikoj konkurenciji prijavljenih, naš projekt Mediatoolkit prepoznat od strane državne agencije BICRO kao onaj vrijedan ulaganja. Dobili smo 250 tisuća kuna bespovratnih sredstava, a novac cemo iskoristiti kako bismo naš prototip što prije pripremili u smislu razvoja, podrške i komercijalizacije za globalno tržište te napravili vrijedan hrvatski izvozni proizvod", kaže Filip Topol, voditelj projekta.